Уся система виховання у закладі має за мету допомогти учневі стати самодостатньою, всебічно розвиненою, соціально активною особистістю. Завдяки цьому  система виховної роботи сприяла мотивації до саморозвитку, самореалізації всіх учасників освітнього процесу.

  У 2019/2020 навчальному році виховна робота в ліцеї  була спрямована на реалізацію загальношкільної виховної теми:  «Формування патріота і громадянина, національно свідомої, цілісної, гармонійно розвинутої особистості, здатної до адаптації в суспільстві» і проводилась на науково-методичній основі відповідно до реалізації Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 № 988,  річного плану роботи закладу на 2019/2020 навчальний рік. Виховна робота  була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», Національної програми правової освіти та Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

   На початку навчального року було створено банк даних дітей, які потребують соціального захисту, опіки, складено соціальні паспорти класів, закладу, вивчено стан охоплення учнів у гуртках, секціях у позаурочний час, проведено роботу по залученню учнів до них. Протягом року виявлено і проведено роботу з учнями, які схильні до  девіантної поведінки. З ними проводилась психолого-педагогічна корекційна робота. Ефективність даної роботи підтверджує факт відсутності  дітей, що перебувають на  обліку у кримінальній поліції.

   Протягом року, кожного тижня проводились тематичні та робочі лінійки, які були спрямовані на формування свідомої поведінки школярів, запобігання нещасних випадків та попередження правопорушень, а також присвячувалися визначним подіям в житті суспільства.

   Щотижня комітет інформації забезпечував роботу «Пресцентру», цікаві новини та події ліцею своєчасно висвітлювалися на сайті закладу, проводилися відеопереви та відеопривітання учнів і працівників закладу. Іноді, через надмірну завантаженість учнів, складно було своєчасно налагодити випуск новин. Тому ця ланка ще потребує доопрацювання.

   З метою попередження та профілактики негативних проявів в учнівському середовищі протягом року проводилися батьківські збори, засідання Ради закладу та загальношкільна батьківська конференція, на яких розглядалися дані  питання. Проводилися різні дискусії, бесіди, тренінги як для учнів, так і для батьків. У рамках зустрічей з цікавими людьми до Дня Гідності і Свободи у закладі організовано зустріч учнів із представниками районного військового комісаріату, учасниками АТО, представниками громадського об’єднання «Побратими України» та батальйону «Полтава».

   У першому півріччі з учнями закладу було організовано проведення екскурсійних поїздок до м. Полтави, м. Харкова, м. Львова, м. Києва.

  Практичним психологом закладу проведено систематичну роботу з дітьми групи «ризику», соціально незахищених категорій відповідно до плану роботи, розроблено план індивідуальної роботи з учнями, які потребують особливої уваги, велось діагностування класних колективів, анкетування, індивідуальні консультації та бесіди.